Na wszystkie produkty zakupione w sklepie Lighty.pl z wyłączeniem żarówek przysługuje Ci gwarancja producenta przez okres 5 lat od daty zakupu.
Żarówki objęte są 2-letnim okresem gwarancji.
Jak dokonać reklamacji?
1. Wypełnij wygodny formularz reklamacyjny on-line dostępny tutaj lub napisz nam o potrzebie reklamacji na adres sklep@lighty.pl. W formularzu podaj wymagane informacje o szczegółach zamówienia oraz wadzie produktu.
2. W wiadomości zwrotnej od nas otrzymasz informacją o dalszych krokach procedury reklamacyjnej. Postaramy się, aby proces reklamacji był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy.
3. Jeśli uznamy, że to konieczne poprosimy Cię o odesłanie reklamowanego produktu we własnym zakresie na adres wskazany w wiadomości zwrotnej.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją “za pobraniem”, jak również o nie wysyłanie paczek na adres Sklepu – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki, gdyż korzystamy z magazynów zewnętrznych.
4. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w przypadku, gdy odstąpisz od umowy sprzedaży, w innych przypadkach nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z zapisami Regulaminu.
Szczegóły dotyczące gwarancji oraz reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Platforma ODR
Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako Konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.
Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.
Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to: sklep@lighty.pl