Forma dostawy
Przesyłki niezawodnie dostarczamy we współpracy z:
Wysyłka do paczkomatu dostępna jest dla mniejszych lamp — maksymalne wymiary lampy to 38 x 32 x 58 cm, maksymalna waga: 25 kg.
Wysyłka kurierem z przedpłatą dostępna jest dla wszystkich produktów w sklepie.
Wysyłka kurierem za pobraniem dostępna jest dla wszystkich produktów w sklepie.
Koszty dostawy
Forma | Czas dostawy | Powyżej 299 zł | Poniżej 299 zł |
Paczkomaty InPost Kurier GLS | ok. 24h pn – pt | 0 zł | 14,99 zł |
Kurier InPost Pobranie | ok. 24h pn – pt | 19,99 zł | 19,99 zł |
U nas ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ.
Koszt dostawy jest stały, bez względu na ilość zakupionego towaru.
Dostawa – warunki ogólne
Dostawa produktów do Klientów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich.
Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie na stronie Sklepu.
Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, w godzinach pracy firmy kurierskiej.
Każdy towar dostępny w magazynie w przypadku płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarcza firma kurierska i zazwyczaj zajmuje to 1-2 dni roboczych.
Przy płatności tradycyjnym przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Koszty dostawy podane są opisie produktu. Można je również sprawdzić, dodając dany produkt do Koszyka.
Pracownicy firm kurierskich nie mają obowiązku wcześniejszego kontaktu telefonicznego z Klientem i ustalenia godziny doręczenia przesyłki. Takie działanie wynika tylko i wyłącznie z ich dobrej woli.
Przy odebraniu przesyłki Kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia opakowania Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki. Każdą otrzymujący przesyłkę Kupujący powinien otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić, czy nie została uszkodzona w czasie transportu. W razie uszkodzenia powinien sporządzić protokół szkody.
Przy każdym produkcie na stronie sklepu znajduje się informacja o dostępności produktu i jego czasie realizacji. Podane czasy są orientacyjne i mogą ulec wydłużeniu lub skróceniu, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
- W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki.
- GLS Polska pod numerem tel. +48 46 814 82 20 oraz na stronie przewoźnika
- Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 795 014 831 – (pon – sob w godz. 10.00-18.00) lub korzystając z formularza kontaktowego.
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.